Şəhər: Bakı
Tel.: 055 9490875
E-mail: rashadaliyev79@mail.ru

Əliyev Rəşad

Şəxsi məlumat

Yaşı: 39
Cinsi:
Kişi
Ailə vəziyyəti:
Ailəli

Axtardığı iş ilə bağlı

Kateqoriya: Mühasibat uçotu
Vəzifə:
Mühasib
Minimum əmək haqqı (AZN):
800

Təhsil:

Təhsil dərəcəsi: Ali
Maliyyə - İqtisad Kolleci, 1996-1997

Fakultə - Kredit müəssisələrində uçot
Ixtisas - Bank işi mütəxəssisi

Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti, 1997- 2001


Fakultə - Biznesin təşkili və idarə olunması fakultəsi
Ixtisas - Menecer (menecment, maliyyə, mühasibatlıq üzrə)

İş Təcrübəsi

Təcrübə: 5 ildən çox
İşlədiyi müəssisələr:
GİLAN PACİFİC
- mühsib, əlavə xəzinədar 2017-2018
GNC GROUP MMC
-baş mühasibin müavini
Azərqlass istehsalat firması
– mühasib, 2017-

Sinam MMC, 2006-2014
-Vəzifə: Aparıcı mühasib (kadr, əmək haqqı, mühasibat)

ARSN. Bakı şəhər Baş Səhiyyə İdarəsi
Maliyyə - İqtisadiyyat şöbəsində, 2006-2014

• Vəzifə - Maliyyə üzrə mühasib,
• əlavə olaraq həmin şöbədə - iqtisadçı vəzifəsinin icrası

AĞA –M firması, 2005

- Satış meneceri (müştərilərin axtırışı, ticari danışıqların və bazasının
aparılması, satış planlarının və hesabatlarının hazırlanması, sifarişlərin
qəbulu, müqavilələr üzrə ödənişlərə nəzarət və s. )
Xətai BTRIB- (2003) də - rabitəçi (Poçt göndərişləri, korrespondensiya və
istismar sənədləri qəbulu, xidmət haqqlarının yığılması, xəzinəyə təhvil
verilməsi)


Bilik və bacarıqlar

Kompüter bilikləri:
-Alqı-satqı ilə ilə bağlı müqavilələrin (ələvələrin, protokolların vəs.
sənədlərin) hazırlanması;
-Çıxarışdan bankın pul girişi və çıxışı ilə bağlı işləmləri hesabatlara
işləmək, ödəniş tapşırıqlarının, ödəmə tələbnamələrinin, EVHF, elektron
qaiməlarlə bağlı işlər, qaimə-fakturaların yazılması, əmək
haqqıları, məzuniyyətlərin hesablanmasının, təhtəl hesab, avans hesabatı və
ezamiyyət uçotunun aparılması;
- Bank-Kassa əməliyyatların, debit-kreditorlarla borc qalıqları və üzləşmə
aktlarının aparılması;
- İnvoyslər, daxili sənədlər əsasında əmtəənin qiymətinin çıxarılması,
ticarətdə malların, istehsalda hazır məsulun maya dəyərinin kalkulyasıyası,
xərc maddələri üzrə bölgüsü, HM anbarından yaxud digər anbar mərkəzində
malın, xidmətin mal materialın, QMA, əsas vəsaitin alışı-satışı, geri
qaytarmalar üzrə mal qalıqlarının üzrə mühasibat əməliyyatlarının
aparılması;
- Əsas vəsaitlərin və azqiymətli, tezköhnələn əşyaların uçotunu aparmaq,
mədaxil, məxaric, istismar, yerdəyişmə və silinməsini, amortizasya metodları
ilə köhnəlmə hesablanması, əmlakının İnventarizasiyasını həyata keçirmək,
anbarda malın dövrüyyəsi üzrə son qalıqları barədə hesabatlar hazırlamaq,
Vergi fakturaların və gömrük yük bəyənnamələrinin mühasibat qeydiyyatı
tərtibi, göndərilməsi;
-Bəyənnamələrinin hazırlanması, ƏDV depozit hesabından köçürmələrin
aparılması;
-DSMF(B1,B3 onlayn), statistika və məşğulluq hesabatları;
- Elektron portalı ilə işləmə bacarığı-
- Mühasibat sənədlərinin hesab mərkəzlərinə uyğun qəbulu, nəzarəti,
hesabların işlənməsi üzrə çıxarışların hazırlanması;
- Pul vəsaitlərinin, malın, xidmətin, maddi qiymətlilərinin hərəkəti ilə
bağlı əməliyyatların mühasibat hesabında əks etdirilməsi;
- Maliyyə fəaliyyəti ilə bağlı məktub, əmr, sərəncam və s sənədlərin
hazırlanmaq;
- Yeni və Köhnə hesablarla mühasibat yazılışlarının aparılması, hüsabtlar
hazırlanması;
-Maliyyə hesabatlarının dövrü olaraq,
* maliyyə vəziyyəti haqqında, *mənfəət və ya zərər və digər məcmu gəlir
haqqında,
*kapitlda dəyişiklilər haqqında, *pul vəsaitlərinin hərəkəti haqqında
hesabat formalarının sərbəst olaraq hazırlanması;
*Digər köməkçi hesabatların (yoxl.balansı) hazırlanması;
-Yerli mühasibat uçotu qanunvericiliyinə görə maliyyə hesabatlarının tərtib
edilməsi (Balans, Forma (2,4), ƏV və MalM- Forma 5,6)
-Büdcə ilə bağlı maliyyə proqnozlarının verilməsi, müəssisəninn gələcək
maliyyə fəaliyyəti ilə bağlı maliyyə- smeta sənədlərinin tutulması;
-Müəssisə daxili və xarici hesabatlılıq, bu hesabatlılıq səviyyəsinin
iqtisadi analiz və təhlilinin aparılması, jurnal və memorial orderlərin
tərtibi, müqayisəedici qrafik və cədvəllər əsasinda iqtisadi səmərəliliyin
qaldırılması;
-Mühasibatlıqla bağlı verilən digər tapşıqırları yerinə yetirmək.

-------------HR işlərinin təşkili və idarə edilməsi:------------------------
-----
-Ştat və tarifikasiya cədvəli tərtibi, dövrü olaraq dəyişikliklərin
işlənməsi;
-İşçilərin işə qəbulu, yerdəyişməsi, işdən cıxarılması ilə bağlı işlər;
-Əmək müqaviləsinin hazırlanması, elektron bazaya daxili, vəzifə
dəyişikliyi, xitamı və s. işlər;
- İşçilərin sığorta bağlı işlərin görülməsi;
- İş vaxtıının istifadəsi haqqında cədvəlin tərtibi;
-HR ilə bağlı digər müvafiq qeydiyyat jurnallarının hazırlanması.
----------------------------------------------------------------------------
Microsoft Office (Excel-funksionallıqlar-Əla, Word-yaxşı, Power Point,
convert-pr-Attacment)
1C 7.7, 8.2.8.3 –lə bağlı kadr-əmək haqqı-mühasibat əməliyyatları,
-NETSİS (ENTEGRE 6) -LOGO GO+ plus,Unity/, Sentez LIVE ERP, SERP
ERP(müəs.res.plan.) SAP modullar üzrə əməliyyatlar.
Dil bilikləri:
Azərbaycan –əla, English – good , Руский язык – хорошо, Türk – Əla
Sertifikasiyalar:
Vergi, Əmək hüququ, İFRS və GAAPS, Beynəlxalq Mühasibatlıq(F1, F2, F3) üzrə ümumi biliklər


Sair məlumat

Sevdiyi məşğuliyyət:
Master Academy – 1 C 8.2.8.3 Предприятие –proqramın təlimi Vergi mühasibatlığı üzrə kurs (ümumi və xüsusi daxil olmaqla) –3 aylıq Esperanto tədris mərkəzində, 1C 7.7 mühasibatlıq üzrə, Azinka MMC-nin nəzdində kurslar – LOGO GO PLUS+3- (LOGO GO PLUS 3 – STOK, Logo Muhasebe işlemleri ve kayıtları (2 aylıq)
Sair:

Tövsiyələr

Məni tövsiyə edirlər:

www.muhasib.az. Bütün hüquqlar qorunur © 2010-2019.
Saytdakı materiallardan istifadə etdikdə www.muhasib.az saytına keçid qoymaq vacibdır!